Topic: 5x01

OMG.  I can't believe I forgot so much.
Good Episode

DRM "manages access" in the same way that Prison "manages freedom".
http://xkcd.com/488/

Re: 5x01

Yeap... still makes me go wtf.

Re: 5x01

Wizard wrote:

OMG.  I can't believe I forgot so much.
Good Episode

LOL exactly what I was thinking when I watched the opening scene.....soooo much has happened!

Was good to see Jason Stackhouse back to his usual good form lol

Re: 5x01

Not that I really disliked it but before watching the episode, I skimmed through the previous one thinking I would remind myself a bit of what was going on and there was so much stuff all over the place that I thought it was getting ridiculous.

Too many plotlines...

The clean up was awesome though.

Myka : You slept with her didn't you ?
Pete : Well... you... you told me to investigate ok ? So... she's unarmed.

Re: 5x01

A swarm of shotgun bullets to the head SHOULD EQUAL DEATH, DAMNIT!

Re: 5x01

Mxyzptlk wrote:

A swarm of shotgun bullets to the head SHOULD EQUAL DEATH, DAMNIT!

Yeah. I hoped the anoying bitch finaly was gone... What a dissapointment..

"The speed of the Ninja, is the speed of the night."

Re: 5x01

Dropped it after ten minutes, this is such a piece of shit in terms of writing that I'm even removing it from my watchlist, after watching it for 4 years (I tend not to do that you know). What the fuck are you doing HBO...

http://card.psnprofiles.com/1/OrlandoNEP.png