1

Topic: 3x02

So now two cases per episode? Stinks with CSI, but let's see.
And Pete & Mika are still on the cutest couples, ever. Well, they ARE a couple. In my head, at least.

I'm really, really liking Season 3. smile

http://card.psnprofiles.com/1/OrlandoNEP.png

2

Re: 3x02

Orlando wrote:

And Pete & Mika are still on the cutest couples, ever. Well, they ARE a couple. In my head, at least.

I'm really, really liking Season 3. smile

what he said.

"Avenge Me."
"Judgment Day is inevitable."
__________________________________________
My Watchlist

3

Re: 3x02

Orlando wrote:

I'm really, really liking Season 3. smile

+1  wink

4

Re: 3x02

mapu wrote:
Orlando wrote:

I'm really, really liking Season 3. smile

+1  wink

+2 smile

if the apocalypse comes.... beep me!

5

Re: 3x02

I'm really enjoying season 3 so far as well, but I'm not liking the sexual tension element they're developing for Pete and Micha. I prefer when they're just friends or like squabbling siblings.

6

Re: 3x02

Orlando wrote:

So now two cases per episode?

It seems that they have too many agents in the W13 for just one case / episode...but thenagain this isn't the first show to do that...

...where did I put that rat's ass I could give?

Daemons are benevolent or benign nature spirits, beings of the same nature as both mortals and gods, similar to ghosts, chthonic heroes, spirit guides, forces of nature or the gods themselves.

7

Re: 3x02

I like the new guy though, so I hope they keep him.

8

Re: 3x02

karenbear wrote:

I like the new guy though, so I hope they keep him.

Aye. smile

http://card.psnprofiles.com/1/OrlandoNEP.png

9

Re: 3x02

They made him gay. mad

Disclaimer: I have nothing against gays.

Myka : You slept with her didn't you ?
Pete : Well... you... you told me to investigate ok ? So... she's unarmed.

10

Re: 3x02

Quinlan wrote:

They made him gay! big_smile

Fix'd.

http://card.psnprofiles.com/1/OrlandoNEP.png

11

Re: 3x02

Orlando wrote:
Quinlan wrote:

They made him gay! big_smile

Fix'd.

lol

12

Re: 3x02

karenbear wrote:

I'm really enjoying season 3 so far as well, but I'm not liking the sexual tension element they're developing for Pete and Micha. I prefer when they're just friends or like squabbling siblings.

I think its an awesome decision to make the new guy gay tongue, i dunno but somehow i dont want this show to have yet another love affair. and mika and pete , i see them more as sister and brother

"Au naturel maybe, thats the way i like it. Swing low, sweet chariots." Creed Bratton

13

Re: 3x02

dominar wrote:

I think its an awesome decision to make the new guy gay tongue, i dunno but somehow i dont want this show to have yet another love affair.

But what about Steve/Pete? smile Or Steve/Artie? big_smile Because why not? big_smile

http://card.psnprofiles.com/1/OrlandoNEP.png

14

Re: 3x02

Orlando wrote:
dominar wrote:

I think its an awesome decision to make the new guy gay tongue, i dunno but somehow i dont want this show to have yet another love affair.

But what about Steve/Pete? smile Or Steve/Artie? big_smile Because why not? big_smile

Or Claudia/Myka

...

I'll be in my bunk.

https://next-episode.net/sig/sig.php?alias=default&kk=7ba07d44e4bb6dec90aa30d0563f83fd

15

Re: 3x02

Orlando wrote:
dominar wrote:

I think its an awesome decision to make the new guy gay tongue, i dunno but somehow i dont want this show to have yet another love affair.

But what about Steve/Pete? smile Or Steve/Artie? big_smile Because why not? big_smile

Now Steve/Pete I would be all for.  Definitely!!!!  big_smile

16

Re: 3x02

karenbear wrote:
Orlando wrote:
dominar wrote:

I think its an awesome decision to make the new guy gay tongue, i dunno but somehow i dont want this show to have yet another love affair.

But what about Steve/Pete? smile Or Steve/Artie? big_smile Because why not? big_smile

Now Steve/Pete I would be all for.  Definitely!!!!  big_smile

Ach yes, Steve/Pete will probably be quite popular in the fandom. smile

http://card.psnprofiles.com/1/OrlandoNEP.png

17

Re: 3x02

i don't even know what to say. you have made me speechless.

"Avenge Me."
"Judgment Day is inevitable."
__________________________________________
My Watchlist

18

Re: 3x02

You're too busy thinking about how cool Steve/Pete would be, aren't you Godzi.  tongue  I know how much you enjoy some man on man sexual tension and heat.

19

Re: 3x02

Why not Mrs frederik and myka while we're at it.
I bet its all gonna happen when they find the brokeback mountain artifact

"Au naturel maybe, thats the way i like it. Swing low, sweet chariots." Creed Bratton

20

Re: 3x02

dominar wrote:

Why not Mrs frederik and myka while we're at it.
I bet its all gonna happen when they find the brokeback mountain artifact

Yeah!  The tent from Brokeback mountain - anyone who goes in immediately becomes gay.  I love it.  big_smile

21

Re: 3x02

karenbear wrote:
dominar wrote:

Why not Mrs frederik and myka while we're at it.
I bet its all gonna happen when they find the brokeback mountain artifact

Yeah!  The tent from Brokeback mountain - anyone who goes in immediately becomes gay.  I love it.  big_smile

But what if a gay person goes inside? Does the tent work backwards?

...where did I put that rat's ass I could give?

Daemons are benevolent or benign nature spirits, beings of the same nature as both mortals and gods, similar to ghosts, chthonic heroes, spirit guides, forces of nature or the gods themselves.

22

Re: 3x02

Daemonius wrote:
karenbear wrote:
dominar wrote:

Why not Mrs frederik and myka while we're at it.
I bet its all gonna happen when they find the brokeback mountain artifact

Yeah!  The tent from Brokeback mountain - anyone who goes in immediately becomes gay.  I love it.  big_smile

But what if a gay person goes inside? Does the tent work backwards?

Nah, it just makes them supergay.  tongue

23

Re: 3x02

O.o ... Myka/Claudia ... o.O

(I've shown the pictures of them to the intern here and explained the concept ... his pants exploded, he's now lying dead behind my chair and the smell of blood and spunk is starting to get to me, I'm off for today. Good bye, I am sorry for the cleaning lady).

Everybody lives, just this once, everybody lives!

24

Re: 3x02

karenbear wrote:
dominar wrote:

Why not Mrs frederik and myka while we're at it.
I bet its all gonna happen when they find the brokeback mountain artifact

Yeah!  The tent from Brokeback mountain - anyone who goes in immediately becomes gay.  I love it.  big_smile

i am ignoring this reply today since i'm celebrating my sisters b-day.

"Avenge Me."
"Judgment Day is inevitable."
__________________________________________
My Watchlist

25

Re: 3x02

GodZionu wrote:
karenbear wrote:
dominar wrote:

Why not Mrs frederik and myka while we're at it.
I bet its all gonna happen when they find the brokeback mountain artifact

Yeah!  The tent from Brokeback mountain - anyone who goes in immediately becomes gay.  I love it.  big_smile

i am ignoring this reply today since i'm celebrating my sisters b-day.

Partee ? Awesome , Happy B-day to her from Next-Episoders big_smile Tell her that big_smile

http://next-episode.net/img/ne-link.png

http://i.imgur.com/6zvYE.jpg
http://next-episode.net/sig/sig.php?alias=default&kk=fae192a45e22f2ea2fece89557aebb4c